Tidsel holder helt lukket i uge 27-28, og i uge 29-30 sendes der kun varer hver anden dag, og der besvares ikke mails/beskeder. 
Her er lige en lidt assistance hvis du mangler hjælp mens jeg ligger i solen, rejser Europa rundt i tog (eller sidder i skyggen og strikker).
 
  • Hvis jeg bestiller en slynge i dag... hvornår får jeg den så?
    • Afhængig af hvornår "i dag" er, så går der lidt tid. Der sendes varer igen d. 18/7. Ringslynger går der yderligere et par dage med. og så har du den nok 1-3 dage senere (men så er det ikke mig, men gls/postnord det afhænger af)
  • Hvad med min returret? Jeg købte en vikle/slynge i Juni og den skal retur, hvad gør jeg?
    • Du sender mig en mail på tidsel@tidsel.dk (som jeg ikke svarer på) og så nyder du solen indtil jeg kommer tilbage fra ferie. Og så finder vi ud af det der. Du skal ikke sende pakker til mig i lukkeperioden, for jeg får dem ikke hentet på posthuset. 
  • Jeg bestilte en slynge lige inden du gik på ferie, men den er ikke kommet endnu... 
    • Spørg nede ved din normale pakkeshop. Nogle gange så når de hele vejen frem, selv om de stadig står til at ligge ved mig. Og jeg har ikke nogen pakker der ikke er afleveret på posthuset. 
  • Hvordan vasker jeg min nye vikle/slynge?
    • Kig ude i den ene ende af viklen, der sidder et mærke. Hvis det er en ringslynge du ikke kan finde vaskemærket på, så kan rs'er i bomuld vaskes på 40 grader og med en sok over ringene. 
  • Jeg bestilte en slynge lige før du gik på ferie, men jeg har fået den forkerte. Hvad gør jeg.  
    • Det må du undskylde! Du sender mig en mail på tidsel@tidsel.dk (som jeg ikke svarer på) og så nyder du solen indtil jeg kommer tilbage fra ferie. Og så finder vi ud af det der. Du skal ikke sende pakker til mig i lukkeperioden, for jeg får dem ikke hentet på posthuset. 
  • Kan jeg sende en vikle klar til omsyning når du åbner igen? 
    • Det kan du da godt, men der er risiko for at du får den retur, for jeg henter ikke pakker på posthuset før 18/7.
  • Der er en fejl på min nye slynge/vikle, hvad gør jeg? 
    • Det beklager jeg. Du kan enten: Vaske den efter anvisningen (i uparfumeret vaskemiddel), og se om fejlen stadig er der efter vask (hvis det eks er en løs tråd, så forsvinder de af og til)
    • eller Bruge den som den er (altid vask før brug) og så må vi finde ud af det, om den eks er som 2. sortering eller lign. 
    • Eller Lægge den til side og sende den retur efter 18/7.
    • Uanset hvad, så er det en god ide at tage et par billeder og lægge mærke til hvor fejlen er. 
  • Jeg er i tvivl om min slynge skal retur, må jeg vaske den før jeg prøver den?
    • Hvis du vasker efter anvisningen, i parfumefrit, flydende vaskemiddel, så påvirker det ikke din returret. Hvis varen ikke er i væsentlig samme stand som ved købet, så kan der, jf. købeloven, ske en reduktion i det beløb du får retur.
  • Hvornår får du nye/flere vikler/slynger hjem? 
    • Jeg satser på at der er masser af vikler på lager, både nye og gamle kendinge når jeg åbner igen. 
  • Hvorfor holder du helt lukket?
    • Fordi jeg skal på ferie. Og i sidste del af min ferie (uge 29-30) har jeg mine børn hjemme. 
  • Kunne du finde på at sende varer midt i ferien? 
    • Nixen! for jeg er ikke hjemme. 
  • Må jeg ringe til dig? Bare lige hurtigt?
    • Nej tak! Du vil heller ikke sætte pris på at chefen lige hurtigt ringede midt i din ferie. 
  • Svarer du på din private facebook? 
    • Nej, men jeg bliver forstyrret i min ferie... så vær sød at lade være.
  • Mail? Facebook? Hvordan kommer jeg i kontakt med dig
    • Nope og Nix. Du kommer ikke i kontakt med mig (med mindre vi mødes i andre sammenhænge)
  • Du laver opslag på Facebook... så holde du jo ikke ferie?
    • Jo, for den slags kan indstilles til at komme bestemte datoer og tidspunkter, helt uden at jeg er online :)

God ferie!


Acceptér

Denne side bruger cookies for at forbedre din købsoplevelse. Læs mere her